Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK®-täydennyskoulutus

Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK® päivittää ensiavun osaamistaan, kasvattaa kouluttajataitojaan ja verkostoituu muiden ensiavun kouluttajien kanssa osallistumalla kolmen vuoden välein ETK®-täydennyskoulutukseen.

Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK®-täydennyskoulutus

ETK®-täydennyskoulutus antaa kouluttajalle mahdollisuuden päivittää ensiavun osaamistaan, lisätä kouluttajataitojaan ja verkostoitua muiden ensiavun kouluttajien kanssa.

Täydennyskoulutuksella varmistetaan, että edellytykset järjestää SPR ensiapukursseja, hyödyntää Punainen Risti Ensiavun tuottamia koulutusmateriaaleja ja myöntää SPR ensiaputodistuksia ovat voimassa ja ajan tasalla.

ETK®-täydennyskoulutuksen voit suorittaa joko itsenäisinä verkko-opintoina tai verkko-opintojen ja lähipäivän yhdistelmänä.

ETK®-täydennyskoulutuksen hyväksytyn suorituksen jälkeen ETK®-oikeus on voimassa seuraavat kolme vuotta.

Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK®-täydennyskoulutuksen hinta on

607,60 € (sis. alv 24%) verkkokoulutusosuus ja kolme vapaavalintaista verkkokoululutusmoduulia

tai

682,00 € (sis. alv 24%) verkkokoulutusosuus ja lähipäivä.

Hinta sisältää ETK®-oikeuden sekä koulutuksen materiaaleineen.
ETK®-oikeus mahdollistaa SPR ensiapukurssien järjestämisen, markkinoinnin ja oikeuden materiaalipankin hyödyntämiseen.

ETK®-täydennyskoulutuksen lähipäiviä järjestetään kaksi kertaa vuodessa Helsingissä.

Ennen lähipäivää osallistuja suorittaa verkkokoulutusosuuden. Lähipäivän aikana kuullaan mielenkiintoisia asiantuntijaluentoja ensiavun kouluttajan työhön liittyen.

Luennoitsijat toimivat myös ETK®-täydennyskoulutuksen verkko-opintojen asiantuntijoina.

ETK®-täydennyskoulutuksen verkko-opinnot voit suorittaa joustavasti sinulle sopivana ajankohtana.

Saat ilmoittautumisvahvistuksen mukana rekisteröitymislinkin oppimisalustalle. Oppimisalusta on auki kaksi kuukautta ilmoittautumisen jälkeen.

Verkko-opinnot koostuvat monipuolisista moduuleista, joista voit kaikille yhteisen osuuden jälkeen koostaa omaa kouluttajaosaamistasi parhaiten tukevan kokonaisuuden.

Kaikille yhteisen verkkomoduulin jälkeen kouluttajat täydentävät osaamistaan vapaavalintaisilla kolmella moduulilla.

Vapaavalintaisten täydennyskoulutusmoduulien aihesisällöt vaihtuvat kolmen vuoden välein kouluttajilta tulleen palautteen perusteella. Vapaavalintaisten moduulien keskeisinä aihealueina ovat kouluttajien pedagogiset taidot sekä ensiavun aiheet. Lisäksi täydennyskoulutusta tarjotaan ajankohtaisista ensiavun kouluttajan työhön liittyvistä teemoista.

Kurssi-ilmoittautuminen on sitova. Osallistumismaksun voi suorittaa Paytrailin maksutavoilla. Yritysasiakkaalle lähetämme pyynnöstä laskun.​

Verkko-opinnot

Ilmoittaudu: Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK®-täydennyskoulutus verkko-opintoina​

Lähipäivä, kevät 2024

ETK®-täydennyskoulutuksen kevään 2024 lähipäivä järjestetään torstaina 16.5.2024 Helsingissä. Tarkempi paikka ja aikataulu julkaistaan ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.

Ilmoittaudu: Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK®-täydennyskoulutuksen lähipäivä, kevät

Lähipäivä, syksy 2024

ETK®-täydennyskoulutuksen syksyn 2024 lähipäivä järjestetään torstaina 7.11.2024 Helsingissä. Tarkempi paikka ja aikataulu julkaistaan ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta.

Ilmoittaudu: Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK®-täydennyskoulutuksen lähipäivä, syksy

Koulutukseen osallistumisen voi peruuttaa viimeistään kaksi viikkoa ennen tilaisuutta maksuttomasti.

Myöhemmin kuin kaksi viikkoa ennen tilaisuutta tehdyistä peruutuksista perimme 50 % osallistumismaksusta ja myöhemmin kuin viikkoa ennen tilaisuutta tehdyistä peruutuksista osallistumismaksun kokonaisuudessaan.

Tarkista tästä ETK®-oikeutesi voimassaolo!

Pätevyystietoihin kirjaudutaan samoilla tunnuksilla, joita käytät Competence Adminissa. Mikäli sinulla ei vielä ole tunnuksia Competence Adminiin, luo ensin itsellesi sopiva salasana klikkaamalla kohtaa ”Salasana unohtunut?”.

Ongelmatilanteissa voit olla yhteydessä tekniseen tukeen: help@competenceadmin.com

Tarkista kouluttajapätevyytesi voimassaolo

Nainen pitää etäpalaveria sohvalla ikkunan edessä. Hänellä on mikrofonikuulokkeet päässään ja tietokone sylissään.