Etsitkö organisaatiollesi ensiapukoulutusta? Tutustu täällä SPR ensiapukursseihin ja löydä lähin toimija >

Kumppanuusvaihtoehdot 1.1.2023 alkaen

Koulutusorganisaation on mahdollista lähteä mukaan Kumppanuusohjelmaan kahdella tavalla.

Punaisen Ristin kolme työntekijää istuvat neuvottelupöydän äärellä ja katsovat tietokonetta. Yksi henkilö seisoo ison näytön ja fläppitaulun edessä. Pöydällä on tavaroita ja huoneen katossa kaiutin.

Kumppani

Kumppanilla on käytössään suoriteperusteinen koulutuslisenssi, jonka hinta määräytyy kuukausittaisten suoritusten mukaan. Kumppania laskutetaan kuukausittain toteutuneiden SPR ensiapupätevyyksien ja verkkokoulutusten mukaan.

Kumppanilla on käytössään etuohjelma, jossa kumppani saa alennuksia käyttöoikeusmaksuista ja verkkokoulutuksista suoritusmäärien mukaan.

ARVOkumppani®

ARVOkumppani® voi valita joko suoriteperusteisen Suoritelisenssin tai kiinteähintaisen Arvolisenssin.

Suoritelisenssissä ARVOkumppani® maksaa koulutuslisenssistä, jonka hinta määräytyy kuukausittain toteutuneiden SPR ensiapupätevyyksien ja verkkokoulutusten mukaan. ARVOkumppani® saa alennuksia suoritemäärien mukaan.

Arvolisenssiin sisältyy ennalta sovittu määrä osallistujakohtaisia kurssisuorituksia, verkkokoulutuksia ja -osuuksia sekä mobiilitodistuksia. Lisenssimaksu suoritetaan kvartaaleittain. Todistuskortit tilataan erillisen hinnaston mukaisesti.

Mies ja nainen käyvät keskustelua ARVOkumppanuus® -jäsenyydestä SPR:n kumppanuuspäälikön kanssa. Taustalla on moderni toimisto, jossa on valkoiset seinät.

Suoritelisenssin alennusprosentit

501-750 * * 15 5
751-1 000 * * 20 5
1 001-5 000 5 * 20 5

Alennusprosentti koskee ko. suoritusmäärää ja seuraavan portaan alennusprosentti ei nosta pienempien määrien alennusta takautuvasti.

Punainen Risti Ensiavun Kumppanuusohjelma

Edut koulutusyrityksille

Punainen Risti Ensiavun kumppanina yrityksenne saa oikeuden kouluttaa sertifioituja ja tavaramerkein suojattuja SPR ensiapukursseja.

Edut yhdistyksille

Punainen Risti Ensiapu tarjoaa yleishyödyllisille yhdistyksille ja järjestöille helpon tavan kouluttaa vapaaehtoistoimijoilleen ensiaputaitoja ja palkita ensiapukurssin käyneet Suomen tunnustetuimmalla ensiapupätevyydellä.

Edut oppilaitoksille

Punainen Risti Ensiavun Kumppanuusohjelma tarjoaa oppilaitosten käyttöön valmiit, tieteelliseen tietoon ja asiantuntijatyöhön perustuvat koulutusmateriaalit ja suurtenkin ryhmien kouluttamiseen soveltuvat koulutusmenetelmät.

Edut työterveyshuoltoon

Punainen Risti Ensiavun Kumppanuusohjelma tarjoaa työterveyshuollon organisaatioiden käyttöön valmiit koulutusmateriaalit ja erilaisille asiakasyrityksille soveltuvat koulutusmenetelmät.