Etsitkö organisaatiollesi ensiapukoulutusta? Tutustu täällä SPR ensiapukursseihin ja löydä lähin toimija >

Ensiapukoulutuksen ostajalle

Punainen Risti Ensiapu kouluttaa yhdessä laajan kumppaniverkostonsa kanssa auttajia, jotka uskaltavat ja osaavat toimia. Olemme osa Suomen Punaista Ristiä ja tuottomme tukee Punaisen Ristin kotimaan valmiustoimintaa.

Valitsemalla Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelmien mukaisen ensiapukoulutuksen saat sertifioidun ja korkealaatuisen koulutuksen sekä olet osa avun ketjua.

Asiantuntevaa ja korkealaatuista SPR ensiapukoulutusta

Olemme yhteiskunnallinen yritys ja osa Punaisen Ristin valmiuden ja varautumisen kokonaisuutta. Yhdessä kumppaniemme kanssa järjestämme Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelmien mukaisia sertifioituja ensiapukoulutuksia ympäri Suomen.

Koulutuksemme perustavat tutkittuun tietoon ja ovat sertifioituja, mikä takaa niiden korkean laadun. SPR ensiapukurssilla kouluttajana toimii aina pätevä ja ammattitaitoinen Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK®.

Punainen Risti Ensiavun ARVOkumppani® on arvostettu ja vastuullinen toimija, joka on sitoutunut Punaisen Ristin arvoihin ja järjestää vain sertifioituja SPR ensiapukoulutuksia.

SPR ensiapukoulutukset ovat Suomen tunnetuimpia ja laadukkaimpia. Tunnistat Punaisen Ristin koulutusohjelmien mukaisen ensiapukoulutuksen SPR-etuliitteestä.

Kun valitset SPR ensiapukoulutuksen, olet kanssamme osa avun ketjua.

Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelmat

Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelmien mukaiset ensiapukoulutukset perustuvat tutkittuun tietoon ja uusimpiin ohjeisiin. Koulutukset ovat asiantuntijoiden tuottamia ja niitä kehitetään jatkuvasti.

ARVOkumppani® on vastuullinen valinta

Punainen Risti Ensiavun ARVOkumppani® on valtuutettu koulutuskumppani, joka tarjoaa aina Punaisen Ristin koulutusohjelmien mukaisia sertifioituja ja tavaramerkein suojattuja SPR ensiapukursseja.

Löydä lähin toimija

Laaja kumppaniverkostomme tarjoaa laadukasta SPR ensiapukoulutusta ympäri Suomen. Löydä täältä lähin toimija ensiavun kouluttamiseen.