ARVOkumppani® on vastuullinen valinta

Punainen Risti Ensiavun ARVOkumppani® on valtuutettu koulutuskumppani, joka tarjoaa aina Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelmien mukaisia sertifioituja ja tavaramerkein suojattuja SPR ensiapukursseja.

ARVOkumppani®-toimijan järjestämiltä ensiapukursseilta saat aina Suomen tunnustetuimman ensiapupätevyyden. Löydä täältä lähin ARVOkumppani®

Todennettua laatua, tunnettua vastuullisuutta

Punainen Risti Ensiapu, koulutusohjelmilla on lähes 800 koulutuskumppania ympäri Suomen. Oikeuden käyttää ARVOkumppani®-tunnusta ovat saaneet heistä ne toimijat, jotka sitoutuvat

• tarjoamaan ja järjestämään asiakkailleen kaikissa tilanteissa Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelmien mukaisia sertifioituja ja tavaramerkein varustettuja SPR ensiapukoulutuksia
  • toimimaan yhteiskuntavastuullisesti ja ympäristöä kunnioittavalla tavalla
  • noudattamaan Punaisen Ristin eettisyyteen ja vastuullisuuteen liittyviä toimintaohjeita kumppaneille.

Miksi ARVOkumppani®?

ARVOkumppani® on käynyt läpi perusteellisen valintaprosessin, jotta sinä tilaajana voit olla varma jokaisessa tilanteessa tilaamasi ensiapukoulutuksen laadusta ja asiantuntijuudesta.

ARVOkumppani®-toimijan järjestämiltä ensiapukursseilta osallistujat saavat aina Suomen tunnustetuimman ensiapupätevyyden ja voit varmistua siitä, että suoritukset kirjautuvat Punainen Risti Ensiavun ylläpitämään valtakunnalliseen rekisteriin.

Rekisteriin on kirjattu vuodesta 2020 alkaen yli 300 000 pätevyyttä.

Tutustu täällä Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelmiin >

Punainen Risti Ensiavun ARVOkumppani® on arvostettu ja tunnustettu toimija ensiapukoulutusten markkinassa

ARVOkumppani®on osa Suomen Punaisen Ristin ja koko maan valmiuden ja varautumisen kokonaisuutta. Valitsemalla ARVOkumppani®-toimijan ensiavun kouluttajaksi sinäkin tulet osaksi tärkeää avun ketjua.

Tunnustettu pätevyys

ARVOkumppani®-toimijan järjestämistä SPR ensiapukursseista saa aina Suomen tunnustetuimman ensiapupätevyyden, joka on voimassa kolme vuotta.

Vastuullinen valinta

ARVOkumppani® on sitoutunut Punaisen Ristin arvomaailmaan ja tukee toiminnallaan yhteistä hyvää sekä Punaisen Ristin valmius- ja varautumistoimintaa Suomessa.

Sertifioidut koulutukset

SPR ensiapukurssit ovat sertifioituja koulutuksia, joiden laadunvalvonnasta ja auditoinnista vastaa riippumaton kolmas osapuoli. Näin varmistetaan SPR ensiapukoulutusten tasalaatuisuus ympäri Suomen.

Luotettavaa laatua

ARVOkumppani® järjestää vain Punaisen Ristin ensiavun koulutusohjelmien mukaisia ensiapukursseja, jotka perustuvat aina tutkimustietoon sekä viimeisimpiin kansainvälisiin ohjeistuksiin.

ARVOkumppani®-tunnus

Tunnistat ARVOkumppani®-toimijan oheisesta tunnuksesta, joka on tae ensiapukoulutuksen laadusta ja asiantuntijuudesta.

”ARVOkumppani®-tunnuksessa symbolina on sydän, jonka sisällä on oikein-merkki. Sydän liittyy kaikkiin teemoihin eli ensiapuun, arvoihin ja kumppanuuteen. Oikein-merkki sydämen sisällä puolestaan kuvaa arvojen hyväksymistä ja kumppaniksi valintaa. Symboli on muodoiltaan mahdollisimman selkeä ja näin visuaalisesti mieltyy vahvasti Punainen Risti Ensiapu, koulutusohjelmiin.”

– Janne Joutsen, graafikko Goodman Oy

Valitse vastuullisesti

Löydä sijaintiasi lähin ARVOkumppani® ja voit luottaa ensiapukoulutuksen laatuun, asiantuntijuuteen ja toimijan vastuulliseen toimintaan.

Hae täältä

Nuori, kiharatukkainen nainen seisoo etualalla hymyillen kameraan ja kansio kädessään. Taustalla kaksi henkilöä istuvat sohvaryhmässä, pöydällä on kukkia ja hedelmiä.