Etsitkö organisaatiollesi ensiapukoulutusta? Tutustu täällä SPR ensiapukursseihin ja löydä lähin toimija >

SPR Ensiavun kouluttajien osaajaohjelma

SPR Ensiavun kouluttajien osaajaohjelma antaa entistä laajemmat mahdollisuudet toimia asiantuntijoina ja kehittyä ammatillisesti. Tutustu ja lähde mukaan!

Hae mukaan osaajaohjelmaan

SPR Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK® on alan tunnetuin ja arvostetuin asiantuntija

SPR Ensiavun kouluttajien osaajaohjelma luo kouluttajille mahdollisuuksia ammatilliseen kehittymiseen sekä kouluttajayhteisön vahvaan tukeen ja tarjoaa erilaisia etuja SPR Ensiapukurssien kouluttajana toimimiseen.

Ensiavun kouluttajana sinulla on mahdollisuus osallistua osaajaohjelman kehitykseen ja päästä vaikuttamaan sen sisältöön.

Tule mukaan luomaan Suomen parasta ensiavun kouluttajien yhteisöä ja kehityspolkua!

Osaajaohjelman tuoma arvo kouluttajalle

• SPR ensiavun kouluttajan tunnettuus kasvaa
  • Mahdollisuus ammattitaidon jatkuvaan kehittämiseen
  • Taloudellisia etuja sitoutuneille SPR ensiavun kouluttajille
  • Vahvan osaajayhteisön tuki
  • Uusia ja uudenlaisia työmahdollisuuksia

SPR ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK® – vastuullinen ja ammattitaitoinen toimija

Kaksi henkilö keskustelevat kahvikupin äärellä. Taustalla näkyy SPR ensiavunkouluttaja ja fläppitaulu.

Kasva kanssamme osaajapolulla

Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK® voi kartuttaa osaamistaan ja kehittyä ensiavun kouluttamisen asiantuntijana toimiessaan SPR ensiapukurssien kouluttajana.

SPR Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK® tai HEK, osaaja on sitoutunut SPR ensiapukurssien kouluttamiseen sekä on osa SPR Ensiavun kouluttajien vahvaa yhteisöä.

SPR Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja ETK® tai HEK, erityisosaajalla on lisäksi vahva ensiavun aiheisiin ja kouluttamiseen liittyvä kokemus ja ammatillinen osaaminen.

SPR Ensiavun kouluttaja neuvoo kahta henkilöä ensiavun harjoittelussa. Toinen henkilö makaa lattialla ja toinen kääntää häntä kylkiasentoon.

Osaajaohjelman sisältö

SPR Ensiavun kouluttajien osaajaohjelma sisältää hyödyllisiä ja taloudellisia etuja kouluttajalle. Tutustu osaajaohjelman sisältöön alla olevassa taulukossa. Osa sisällöistä on valmiina ja osaa kehitämme jatkuvan kehityksen periaatteella.

Alennus ensiavun kouluttajien täydennyskoulutuksesta, henkilökohtainen neuvontapalvelu, erilaiset koulutustilaisuudet ja yhteisön vahva tuki ovat jo saatavilla.

Osaajaohjelman sisältö Kouluttaja Osaaja Erityisosaaja
Ensiavun ja terveystiedon kouluttaja
  ETK®
  SPR ETK®