Kumppanuusohjelma koulutusorganisaatiolle

Kun etsit luotettavaa, sertifioitua ja yhteiskuntavastuuta edistävää kumppania kouluttamaan elämän tärkeimpiä, henkiä pelastavia taitoja, tarjoamme organisaatiollenne Kumppanuusohjelman avaimet käteen -konseptilla.

Lähde kumppaniksi

Tavaramerkityt ensiapukurssit ja kattavat palvelut kumppaneidemme kasvun tukena

Kumppanuusohjelmamme varmistaa, että saatte jatkuvan tuen koulutustyöhönne. Käytössänne ovat aina viimeisimpään tutkimustietoon perustuvat sisällöt ja ajantasaiset koulutusmateriaalit.

Toimivan yhteistyön takaavat muun muassa sähköinen koulutus- ja pätevyysjärjestelmämme, automaattiset ensiaputodistustoimitukset sekä kumppaneille tarjotut neuvonta- ja ohjauspalvelut.

Toimintaamme ohjaavat Punaisen Ristin periaatteet, eettiset toimintaohjeet ja halu suojella elämää. Koulutustemme ja palveluidemme tuotto käytetään Suomen Punaisen Ristin kotimaan toiminnan tukemiseen.

Kumppaninamme olet osa suomalaista valmiutta ja tärkeää auttamisen ketjua!

Varaa aika kumppanuus­päälliköllemme!

Ota meihin yhteyttä ja etsitään sinun tarpeisiisi sopiva kumppanuusohjelma.

Varaa tapaaminen

Punaisen Ristin kumppanuuspäällikkö esittelee kannettavalta tietokoneelta ARVOkumppanuuden etuja toiselle henkilölle.
Kaksi henkilöä käyvät keskustelua ARVOkumppanuus-jäsenyydestä SPR:n kumppanuuspäällikön kanssa. Pöydällä on kannettava tietokone.

ARVOkumppani® – tunnettua vastuullisuutta

ARVOkumppani®-verkoston tarjoamat kurssit ovat aina sertifioituja SPR ensiapukursseja, joista jokainen kurssin suorittanut saa varmasti SPR ensiapupätevyyden. Tunnuksen avulla ensiapukurssien tilaajat tunnistavat helposti SPR ensiapukurssien tarjoajat.

Kaikki Punainen Risti Ensiavun kumppanit voivat hakea ARVOkumppani®-toimijaksi!

Täytä hakemus

ARVOkumppani® saa käyttöönsä todennetusta laadusta ja vastuullisuudesta kertovan ARVOkumppani®-tunnuksen.

ARVOkumppani® hyötyy paitsi Punainen Risti Ensiavun toteuttamasta SPR ensiapukurssien brändityöstä ja yhteismarkkinoinnista, myös ARVOkumppani®-tunnuksen kasvavasta näkyvyydestä.

ARVOkumppani® on SPR ensiapukurssien kehitystyön kärjessä ja saa ensimmäisenä käyttöönsä uusimmat koulutusratkaisut ja laajentuvan koulutustarjoaman.

ARVOkumppani® saa tuntuvat alennukset käyttöoikeusmaksuista ja verkkokoulutuksista.
Tutustu alennuksiin täällä.

Punainen Risti Ensiavun Kumppanuusohjelma

Edut koulutusyrityksille

Punainen Risti Ensiavun kumppanina yrityksenne saa oikeuden kouluttaa sertifioituja ja tavaramerkein suojattuja SPR ensiapukursseja.

Edut yhdistyksille

Punainen Risti Ensiapu tarjoaa yleishyödyllisille yhdistyksille ja järjestöille helpon tavan kouluttaa vapaaehtoistoimijoilleen ensiaputaitoja ja palkita ensiapukurssin käyneet Suomen tunnustetuimmalla ensiapupätevyydellä.

Edut oppilaitoksille

Punainen Risti Ensiavun Kumppanuusohjelma tarjoaa oppilaitosten käyttöön valmiit, tieteelliseen tietoon ja asiantuntijatyöhön perustuvat koulutusmateriaalit ja suurtenkin ryhmien kouluttamiseen soveltuvat koulutusmenetelmät.

Edut työterveyshuoltoon

Punainen Risti Ensiavun Kumppanuusohjelma tarjoaa työterveyshuollon organisaatioiden käyttöön valmiit koulutusmateriaalit ja erilaisille asiakasyrityksille soveltuvat koulutusmenetelmät.