Ny hemsida! Vi hälsar dig varmt välkommen till våra nya och moderna sidor.

Dataskydd

Försäljningen av utbildning och första hjälpen-produkter som utförs av Punainen Risti Ensiapu kräver behandling av personuppgifter. Behandlingen av personuppgifter baseras på en kundrelation, annan relevant koppling eller kundens samtycke. Personuppgifter används till exempel för hantering av kundrelationer, kundnöjdhetsenkäter och andra undersökningar och kundkommunikation samt för marknadsföring av utbildningstjänster och första hjälpen-produkter. Punainen Risti Ensiapu ägnar särskild uppmärksamhet åt skyddet av kunduppgifter och noggrann behandling av personuppgifter. Vi följer god databehandlingssed.

Varje registrerad har rätt att kontrollera de personuppgifter som lagrats om hen och att kräva rättelse, radering eller komplettering av uppgifter om hen i registret som är felaktiga, föråldrade, ofullständiga eller onödiga för ändamålet med behandlingen. Förfrågningar som rör verifiering och behandling av personuppgifter bör skickas via e-post till tietosuoja.ensiapu@redcross.fi

För mer information om behandling av personuppgifter, se registrets dataskyddsbeskrivning baserat på kundrelationer och andra relevanta kontakter (kundregister) nedan.

Dataskyddsbeskrivningar