Kouluttajille: Astma, ihosairaudet, palovammat ja ensiaputilanteet – mitä on hyvä tietää ja huomioida

Tapahtuman aikataulu

Tule kuulemaan Allergia-, Iho-, ja Astmaliiton asiantuntija Katariina Ijästä osaajaohjelman webinaariin. Tapahtuman aiheena ovat allergia, astma, ihosairaudet ja palovammat ensiavun näkökulmasta.

Katariina Ijäs, asiantuntija (AmO, terveydenhoitaja (YAMK)) Allergia-, Iho-, ja Astmaliitossa on vieraanamme webinaarissa. Liitto edistää allergisten, astmaatikkojen, eri ihotauteja sairastavien, vaikean palovamman kokeneiden sekä heidän läheistensä elämänlaatua ja yhteiskunnallisia oikeuksia.

26.9.2024 klo 17.00–18.30 Teamissa järjestettävään tilaisuuteen pääset ilmoittautumaan täällä: ilmoittautuminen

Saat tapahtumapäivänä sähköpostiisi linkin Teams-tapahtumaan.

Tapahtuma on avoin kaikille ETK®-kouluttajille. Tapahtuma on osaajaohjelmalaisille maksuton ja muilta peritään pieni maksu. (15 € sis alv.)

Lämpimästi tervetuloa mukaan!