Lähde kumppaniksi

Tarjoamme kumppaneillemme avaimet käteen-konseptin. Valmiit koulutussisällöt, ajantasaiset materiaalit ja digitaaliset ratkaisumme auttavat organisaatiotasi, jotta sinä voit keskittyä kouluttamiseen ja ensiaputaitojen lisäämiseen.

Onko sinulla kysyttävää? Varaa Teams-tapaaminen kumppanuuspäällikkömme kanssa.

Tervetuloa Punainen Risti Ensiavun kumppaniksi

Punaisen Ristin koulutusohjelmien mukaisia rekisteröityjä ensiapukursseja järjestävät sadat organisaatiot ympäri Suomen. Käytössämme oleva sähköinen pätevyysrekisteri varmistaa sen, että ensiapukoulutetun pätevyystiedot ovat löydettävissä helposti ja sujuvasti.

Teemme sopimuksia y-tunnusten omaavien organisaatioiden kanssa. Tutustu kumppanuussopimuskokonaisuuteen.

Sopimuksen tekeminen tapahtuu sähköisesti. Täytä alempaa löytyvä lomake, jotta saamme valmisteltua sopimuksen allekirjoitusta varten.

Lomakkeen täyttämisen jälkeen saat sähköpostiisi linkin kumppanuussopimuksen allekirjoittamista varten (Visma sign).

HUOM! Mikäli organisaatio haluaa liittää sopimukseen tytäryhtiön/liitännäisyhtiön, lisää organisaation nimen jälkeen tieto ’tytäryhtiö’ ja täytä kaikkien yritysten osalta oma lomake alta.

Allekirjoituksen jälkeen ilmoitettu pääkäyttäjä saa Competence Adminilta sähköpostiinsa CA-pätevyysportaalin pääkäyttäjätunnukset

Lähde kumppaniksi

Yritys