Sähköpostiosoitteemme muuttuvat. Tavoitat meidät nyt uusista @punainenristiensiapu.fi-osoitteista. Lue lisää!

Hae mukaan osaajaohjelmaan

SPR Ensiavun kouluttajien osaajaohjelma antaa entistä laajemmat mahdollisuudet toimia asiantuntijoina ja kehittyä ammatillisesti. Täytä lomake ja tule mukaan!

Onko sinulla kysyttävää? Varaa Teams-tapaaminen kouluttajatukemme kanssa.

Tervetuloa hakemaan mukaan SPR Ensiavunkouluttajien osaajaohjelmaan!

Punainen Risti Ensiapu, koulutusohjelmat arvioi hakuehtojen täyttymisen ja hyväksyy tai hylkää hakijan SPR Ensiavukouluttajan osaajaohjelmaan. Tarvittaessa pyydämme hakijaa täydentämään hakemustaan. Ensiavukouluttajan tulee sitoutua noudattamaan osaajaohjelman sääntöjä ja ohjeita. Punainen Risti Ensiapu, koulutusohjelmat voi poistaa kouluttajan osaajaohjelmasta sääntörikkomuksen vuoksi.

Täytetty lomake menee Punainen Risti Ensiavun kumppanuustuen käsittelyyn. Hakemukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.

Lisätietoa hakemuksen käsittelystä saat kumppanuustuesta: ensiaputodistus@punainenristiensiapu.fi